Iacov 4-5

Iacov 4:5 Credeţi că degeaba vorbeşte Scriptura? Duhul, pe care L-a pus Dumnezeu să locuiască în noi, ne vrea cu gelozie pentru Sine. - Iacov 4-5

2 Dezbateri:

Andrei Arghira said...

Am fost membru al Bisericii Evanghelice Romane, dar m-am convertit si am primit botezul ortodox la 18 ani.
Si ortodocsii, la fel ca membrii oricarei alte confesiuni, socotesc ca Biblia sustine invatatura lor de credinta si o contrazice pe a altora. Verificand aceasta, vor deveni verosimile pt. cei carora ma adresez, varianta ortodoxa de istorie despre anul 313 d.Hr. si minunile.
Dupa noi, revelatia naturala este spre intrarea in Rai, iar Taina botezului - spre intrarea in Imparatia cerurilor, o stare mai inalta.
http://arghiraandrei.wordpress.com/2010/07/26/cartea-mea/

Andrei Arghira said...

M-a mustrat constiinta ca am zis partea cu revelatia naturala fara sa atrag atentia ca credintele gresite ataca mai mult sau mai putin chipul pruncesc. Cu asta nu vreau sa spun ca sigur reusesc sa impiedice intrarea in Rai. Numai Dumnezeu stie de la caz la caz.